کلیپ بذر هیبرید کدو پارس

بذر هیبرید کدو پارس

(بذر هیبرید کدو پارسکدو هیبرید پارس – کدو سبز – کدو پارس – کدو سیلندری)

در ایران استقبال از ارقام جدید و پر بازده بذر به دلیل وابستگی بسیار زیاد کشاورزان به بذر های کشت شده در دوره های قبلی بسیار مرسوم می باشد، شیوه ها ی کاشت سنتی و به طور کلی تکیه بر یک نوع خاص از کشاورزیکه از نظر ایشان مطمئن ترین روش می باشد و البته استفاده از نظرات و مشاوره های کشاورزان محدوده ی خود و عدم استفاده از ارقام جدید به دلیل عدم آشنایی با این بذرها منجر به کسب بازده ی تولید کمتر و کسب درآمد در سطح پایین تر به نسبت کشاورزانی می باشد که به دنبال استفاده از بذرهای با سود دهی بالابه همراه اراعه هزینه کمتر به نسبت قبل می باشند.

کدو از میزان محبوبیت بالایی در بین کشاورزان برخوردار است زیرا دارای مراحل کاشت و پرورش آسان می باشد در این بین در صورت دارا بودن بذر هایی که نسبت به بیماری ها مقاوم باشد، دارای بوته های با کیفیت بالا باشد، دارای کدو های بازار پسند باشد می تواند میزان این محبوبیت را دوچندان کند.

در بازار مصرف اکنون مصرف کنندگان کدو سبز به دنبال انواع کدو با شکل و رنگ مناسب و رنگ خوب و براق می باشند، به همین دلیل شرکت بهرویش برآن شده تا با تولید کدو سبز به صورت هیبرید و با خواص بسیار زیاد که از سویی می تواند به کسب سود بیشتر و هزینه کمتر توسط کشاورز و خرید مناسب خریدار منجر گردد قدمی در جهت کسب رضایت کشاورزان برداشته باشد، بذر هیبرید کدو پارس به نسبت دیگر رقبا ی داخلی و رقبای وارداتی دارای ویژگی های بالایی می باشد. که این ویژگی ها می تواند به کسب سود بیشتر به نسبت ارقام دیگر منجر گردد.

کدو پارس

رقم کدو هیبرید پارس بر روی پوست خود دارای شیار های منظم و سیلندری می باشد که به بازار پسندی هر چه بیشتر این محصول منجر گردیده رقم کدو هیبرید فضای باز پارس به گونه ای می باشد که حتی در صورت رشد بیش از حد بر روی بوته حالت کدو سیلندری شکل خود را از دست نمی دهد.

در این میان شرکت بهرویش با ارائه ی بذرهیبرید کدو پارس که توسط متخصصان خبره  در مزرعه تحقیقاتی این شرکت تحت آزمایشات مختلف تهیه گردیده است به افزایش اطمینان از استفاده از بذر توسط کشاورزان و اراعه کدو های با کیفیت بالا به بازار مصرف منجر شده است، به گونه ای که این بذربه دلیل تولید شدن در ایران در بسیاری از خاک های ایران قابل کشت می باشد بذرهیبرید پارس در مزرعه ی تحقیقاتی پیر بکران  از شرکت بهرویش مورد آزمایش قرار گرفته و پرورش داده شده است.

از جمله ویژگی های کدو هیبرید پارس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای میوه کدو سیلندری کامل با شیارهای مشخص
  • رقمی نسبتا زود رس
  • دوره برداشت طولانی مدت و باردهی مداوم ( برداشت حتی تا یک روز در میان)
  • توانایی بالایی در ماندگاری در مزرعه
  • دارای رنگ روشن ( برای بازار های خواهان این ویژگی)
  • از سطح برگی خوب بهره می برد درحالی که تراکم بوته ی آن به گونه ای است که به راحتی میوه های آن قابل برداشت می باشد
  • رقمی بسیار بازار پسند
  • دارای رشد رویشی قوی و سطح برگی عالی

کدو هیبرید فضای باز پارس با تکیه بر علم کارشناسان شرکت بهرویش تولید گردیده است و در غالب بذر هایی با محصول بازار پسند به بازار عرضه گردیده و با توجه به میزان کیفیت بالای آن  در بین استفاده کنندگان از این بذر و کشاورزان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

از جمله ویژگی های بذر کدو هیبرید پارس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای پتانسیل قوی برای کشت در اکثر استان های کشور
  • تحمل نسبی به ویروس sqmv
  • باردهی بالا

(بذر هیبرید کدو پارسکدو هیبرید پارس – کدو سبز – کدو پارس – کدو سیلندری)


(فروشگاه آنلاین بهرویش همیار کشاورزان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *